En del av Paris på Grönbergs....

Idag började dagen med inköp av något så roligt som emballage! Det är ju ett sant nöje att det går åt så mycket påsar, silkepapper mm. för det betyder ju att det handlas i butiken därefter. Det har ju blivit lite av vårt signum med våra presentinslagningar och det är roligt att våra härliga kunder uppskattar det! Blir ofta förvånad hur povert och fantasilöst många affärer packar in sina gåvor när jag själv är ute på shopping!
Köpt in en så fantastisk antiklila Hortensia som jag använde några blomblad ifrån när jag packade in detta paket idag.

          
Använde mig av Poppelblad tillsammans med Hortensian under cellofan på ett champangefärgat blankt papper. Svårt att framhäva på bild men vår kund var supernöjd!

Roligt att det var som många som uppskattade inläggen om Paris. Har redan haft flera av er trevliga och fantastiska kunder här och tittat på "vintageskatterna". Karin som har Kyss Johanna, en trogen Grönbergsfan kunde inte motstå ett bedårande etui och givetvis ett rådjur som fick följa med henne hem! 
Johanna säljer smycken och har masssa fantastiska märken så gå in och kika på hennes webbshop. www.kyssjohanna.se och se om det finns något som passar!


Nu har vi plockat upp nya varor och gjort en ny "installation" av saker från Paris. Se nedan och njut!

          

         

Fick även med mig hem en del vintage skärmar i resväskan. Dessa söta i svagt rosa kostar 198:- st!

Nu skall Faridah och jag ta mig an skyltfönstret! Bilder kommer imorgon!
Njut av dagen/Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback