Blomsterbroderi....

Är just nu såld på broderi, kanske inte att jag sitter och broderar själv hemma på kvällskvisten men det är såå vackert att titta på! När jag pratade med Malin, Mimou i söndags angående mässinspiration så visade det sig att vi hade gått igång på samma saker på Parismässan då bland annat de broderade skyltdockorna från Fredrique Morell vars hemsida jag tipsade om häromdagen! Jag hade turen att komma över fantastiska "halvfärdiga" broderier som vi har spänt upp på armeringsjärn och skall använda som ett "innertak" i butiken. Kom förbi och titta!

                       

                        

Just nu har vi två små utsökta vintage kuddar hemma till försäljning som är broderade.

                        

Idag är det fria aktiviteter för mig på Grönbergs så det blir ett kundbesök för inspirationshjälp i ett hem och sedan lite småinköp för butiken. Resten av dagen skall jag se var Göteborg har att erbjuda i inspirationväg i det vackra sepembervädret! Ha en härlig dag/Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback