Posta ett kort till någon du tycker om!

Vad glad jag blir när jag kommer hem och ser att det ligger ett handskrivet kort eller brev och väntar på mig...
Det är allt för sällan som vi tar oss tid att skriva några rader och låta den gamla hederliga postgången få gälla. Nu skickar vi ju i och för sig säkert extra mycket sms och mail till våra nära och kära men det är endå något visst med det handskrivna ordet!

                  


Faridah har gjort en fantastiskt kollektion söta kort som alla är unika och gjorda med en hel massa kärlek! Hon har använt sig av Damernas tidning från 40-talet och dekorerat dom med vintage knappar och band. Kom in och välj ut ett för att ha på lut när Du har tid att sitta ner en stund för att skriva några rader och skicka till en kär vän!

                     



Måste bara tala om att jag är så lycklig att ni mina kära kunder/läsare är helt otroligt fantastiska och ger mig så mycket feedback när ni kommer in i butiken.  Och nu när jag ser hur antalet läsare ökar drastiskt varje vecka blir jag så motiverad att skriva fler inspirerande inlägg! Tack för att du/ni finns! Utan mina kunder,ingen Grönbergs Interiör!!! 

                   

                   

Lite inspiration från blomsteravdelningen idag på Grönbergs för er som inte har möjlighet att komma förbi!

Nu när jag går på långhelg funderar jag starkt på att ta mig en liten helgtripp och då skall jag passa på att skicka kort till mina kära från mitt lilla resmål...
Ha nu en riktigt härlig helg och Du som är ledig passa på och gör något du längtat efter länge och njut av det!
/Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback