Nedräkning...

Nu är det veckan då allt skall fixas och förberedas innan den stora "drabbningen". Är så laddad inför helgen och allt vackert som skall fram! Denna gång är vi dryga tio personer som skall få Grönbergs att glittra, gnistra och bara bli helt fantastiskt...
Mamma Barbro ställer upp som alltid och lagar den mest fantastiska mat till oss i dagarna tre så vi orkar jobba dygnet runt med alla installationer, dekorering och andra tokiga upptåg!!! 



                     

                     

I fredags fick vår vackra sjuarmade ljustake ett nytt hem hos en av våra fantastiska stamkunder som jag vet kommer vårda den väl. Vissa helt ljuvliga ting som jag tar in får bara vara hos mig för en kort stund... Tur är väl det för det går inte driva butik och avlöna mina kära medarbetare på att ha ett museum...

Idag måndag var jag uppe i ottan för att få tag i dom finaste blommorna, kändes härligt med en timma tillgodo i morse när klockan ringde! 
Se nedan dagens blomsterinköp och njut!

                     

                    

                     
                            
                              Ha en härlig måndag och välkommen förbi!
                              /Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback