Lördagsshopping...

I går kändes det som man gick ur huse för att lördagsshoppa, härligt att vi håller Sveriges handel igång!
Vi fick oxå vår beskärda del på Grönbergs och det är fantastiskt!

I går hade vi söta Moa och Cornelia dansades balett i vårt skyltfönster och det var väldigt uppskattat. Så många som stannade upp på gatan och log och flera som bara kom in för att säga ett par positiva ord om arrangemanget! Det är så roligt att få vara innovativ och hålla på med detta, alla fantastiska och spännande människor som jag får möta i och med detta!
Det var en liten tös på fyra år som var så lycklig för att få titta på balettflickorna i fönstret och talade om för mig att en av flickorna hade minsann tittat och lett mot just henne... 
Hur sött är inte det?







Mer inspiration utlovas i veckan! Önskar dig och alla en mysig söndagkväll!
/Pia
♥♥♥








Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Pia!

Måste bara få säga att jag älskar Grönbergs Interiör! Blir alldeles lycklig bara jag kliver in hos er. Tycker att det är så himla kul att Moa och Cornelia har fått dansa i skyltfönstret, vilken fantastisk idé! Jag kan lova att de har tyckt om det. Har tyvärr inte hunnit komma och titta på när de dansar. Men jag hoppas att jag kan komma in och titta på alla fina saker så snart som möjligt.

Cornelias syster Carolina

2009-11-22 @ 21:28:22
Postat av: Anonym

Tack Carolina, så roligt att höra!

Du är så välkommen in! Vi ses/Pia

2009-11-22 @ 22:19:04
Postat av: Linnea

Vilken rolig idé. Jag var inne i butiken förra veckan och jag kunde inte slita mig från alla fina kulor, mysiga ljus och allt fint som finns hos er. En regning dag som denna vill man bara komma in till er butik och gå runt och titta på allt fint (igen).



Ha en fin dag!

2009-11-23 @ 11:35:12
URL: http://credogoteborg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Linnea, du är välkommen igen och igen....

Så roligt med all feedback, tack/Pia

2009-11-23 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback