Blomsterprakt...

                

Fredag igen, vart tog den här veckan vägen! Tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med allt som jag vill göra! Igår hann i alla fall Faridah och jag hänga gardiner hela dagen i Billdal hos vår kund och det blev kanon! Vi har ett rum kvar som vi får fixa nästa vecka!
Inför helgen har vi laddat upp med ljuvliga blomster så det är bara komma förbi och unna dig något vackert att njuta av i helgen! Malin har gjort massa fina buketter och blomsterdekorationer redo för hemfärd! 

                           

               

              
Vackra rosa rökfärgade prismor att hänga i fönstret, granen eller som vi gjort i olivträdet....

                                    

         


                        
    De små adventssiffrorna tog slut i ett nafs men nu har vi fått påfyllning igen!

I skrivande stund faller det lite snö här i Göteborg, mysigt! För mig stundar en långhelg med tre dagar ledigt med en massa mys och trevligheter. Ha nu själv en underbar och härlig helg! Ta vara på den och njut!/Pia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback