Mera ljuvligheter...

I dag har jag halvdag med fria aktiviteter sedan får vi se om jag blir ledig eller om det blir sälj i butiken, vet aldrig veckan innan jul hur dagarna blir! Men det är lite det som är charmen med att driva butik och vara egenföretagare att jag vet aldrig hur veckan blir förrän jag blickar tillbaks, jag väljer att se det som spännande...
Var och handlade blommor och växter igår och fyllde på både på in och utsidan med massa fint nytt för dig att handla med till adventsmyset eller till värdinnan på julafton!

                   

                   
      Söta Anemoner och Ranunkler, vinters söta som påminner oss om att våren kommer!


                  
                          Vita Multi Hyazinter du kan dela på och sätta i olika glas!


                  
                   Lokalodlade Vita helt fantastiskt kraftiga Hyazinter från vår "Arne"

                  
                   Vita bedårande tulpanlökar med hjärta på tråd i vår zinkbox med julflickan....

                  
                   Ett litet glittrigt ord på vägen...

                  
 Så tidigt har vi aldrig haft dom näpna pärlhyacinterna, här i blästrade glas med mormors gamla brodyr.

                   

                  
                      En strut fylld med choklad kan oxå få följa med till adventskaffet!

                              Ha nu en riktigt fin dag i det frostiga vädret söta Du!
                                                        /Pia
                                                        ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback