God Jul Söta Du!


                   

Nu har vi stängt "julbutiken" för i år.... Vilka dagar vi haft! Kö, kö ,kö men bara glada miner och vackra inslagningar! Faridah fick verkligen jobba hårt efter TV4 inslaget i går morse, det blev många vackra paket och många som kom in extra bara för det! Du som var där igår märkte ju att min röst var helt ur balans och mestadels borta efter mycket "pratande", jag lät som om det hade varit party hela veckan... Nu skall den (rösten) och vi alla Grönbergare vila upp oss rejält för att komma tillbaka ännu gladare och piggare till vår julrea som börjar nu på måndag kl 10:00! Mer info kommer!

               Ha nu en helt fantastisk julledighet och njut och ta vara på dina nära och kära!
                                                  Många julkramar Pia
                                                              ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Gunbritt Johnsson

God jul önskar jag all den trevliga personalen. Det är alltid ett nöje att besöka affären. Jag återkommer dit efter helgerna

Hälsningar

Gunbritt Johnsson

2009-12-24 @ 11:50:49
Postat av: Timjan & Akleja

Hej,



Ville bara säga att jag fick er ursöta mistel i zink och pärlor av min älskade man i julklapp, och blev jätteglad! Jag hade sagt att jag önskade mig vad som helst från er och särskilt misteln... Han sa att han också tyckte ni hade massa fint och att personalen var jättetrevlig! :) Ta åt er!



God fortsättning!



PS Har förstås länk till er på min blogg!

2009-12-27 @ 23:38:18
URL: http://www.timjanoakleja.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för det fina omdömet! Ha ett gott slut och gott nytt!

//Pia

2009-12-28 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback