Dagen före dagen före doppar...


Nu närmar sig julafton med stormsteg, härligt! Det skall bli så mysigt att vakna upp på julaftons morgon och känna glädjen i kroppen efter en fantastisk jul i butiken och vetskapen av att vara ledig och bara göra en massa mys... Jag slutade för många år sedan och åka land och rike runt för alla måsten, nu gör jag bara det mysiga som jag själv väljer!
 
Vi fick en härlig leverans i fredags med massa fint från Frankrike så här nedan följer lite bilder på det plus min sedvanliga passion för blomsterinspiration....
Väl mött!


            
             Helt underbar zinklampa som du kan fylla med säsongens söta!
                                                       3950:-

            
             Gamla vintunnor omgjorda till taklampor. Pris 1995:-

            
             Rå lampa med skärm Pris 1295:-


            
             En litet instrument att spela på till jul....

            
             Taklampa i galler/rost Pris 2995:-

            
                      Röda franska tulpaner med fransig kant som nyhet.

            

                                Ha en härlig tisdag söta Du!
                                                /Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback